RESOR



Här får ni en bild från i Lördags innan Homecoming Dansen. Idag har jag gått i skolan, tränat Vollyboll, varit på lag-middag hemma hos Abbie, vi åt lasange men inget klår Gerts lasagne! Men det var gott och vi fick massa kakor och sen prata vi mycket om Sverige, vad vi hade för mat och att jag prata jättebra engelska! Imorgon är det skola, Vollyboll match borta och jag hoppas få spela lite mer än sist och jag ska försöka att inte göra bort mig :) Nu ikväll har jag även varit inne på min amerikanska organisations ICES hemsida och klickade mig vidare till en annan sida som erbjöd resor runt om i hela USA för internationella utbytesstudenter, Hawaii 13-20 Mars hade inte suttit fel! Har även mailat Explorius om att jag missade New York och om det skulle gå att lösa så jag kan åka dig senare då jag vet att tidigare utbytesstudenter har gjort det! Nu blir det sängen, ska lägga mig och läsa Seventeen Magazine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0