PUST

19.30 ramlade jag innanför dörren, olidligt trött efter 2 ½ timmes Volleyboll träning. Galet länge! Det tog emot i benen när jag släpa mig uppför trappan och in i duschen. Nu ska jag titta på ett avsnitt av Fångarna på fortet och sen gå och lägga mig. Imorgon är det pyjamas dag i skolan och 6.30 pm är det samling inför Matchen som är på hemmaplan. Det enda jag inte gillar är att jag spelar med alla som är antigen Freshmen eller Softmore dvs tjejer som är 15 år. Och själv är man Senior på 17 år. Men prata med coachen och hon sa att om jag gjorde bra ifrån mig och utvecklades fort kunde jag bli uppflyttad till det andra laget! Nu i veckan vet jag inte hur mycket jag hinner blogga eftersom jag har antigen match eller träning varje dag efter skolan, läxor plus att det är Homecoming week, men nått litet kan ni väl få höra annars kör vi bilder och sånt till helgen. PUSS & God morgon Sverige.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Oj, så länge ni tränade. Du kommer säkert att få grym träningsvärk imorgon, men samtidigt kommer du säkert att bli duktig fort. Du har ju bollsinne! (stretchade ni efteråt?) Ha en kul dag i skolan idag i dina snygga pyjamasbyxor. Ska bli kul att se foton. Puss

2010-09-07 @ 07:19:18
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0