LORETT TILL ALLSVENSKAN


+


Nästa helg debuterar min lilla ponny i viarps lag i ponnyallsvenskan. Min underbara vän Tina ska rida henne. Tina rider även hingsten Masterpiece som jag hade för ungefär ett år sedan och då han är för ung för att gå allsvenskan får Lorett göra en insats :) Själv önskar jag att jag hade kunnat vara med och coatchat men ska få både bilder och filmer så jag tror jag klarar mig! Självklart kommer jag dela med mig av filmerna här. På Tisdag ska dom även hoppträna för Hanna. Då jag vet vilken duktig ryttare och hästmänniska Tina är litar jag fullkomligt på henne. Detta kommer dom två göra jättebra! PUSS PÅ ER BÄGGE!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fin bild på lorett och på jättesöta Tina. Dom blir ett bra par tillsammans <3

2010-09-26 @ 22:21:48
Postat av: Tina :')

Aww vad gullig du är :) Tack så jätte mycket, once again ;D Puss<3

2010-09-27 @ 07:49:46
URL: http://tinahansen.devote.se
Postat av: alice

najjs, då kommer vi vinna bara för att Lorettan är med ;)

2010-09-27 @ 19:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0