"HEMMA"




Två av mina skolböcker, Biologi och Amerikansk Histora, sjuuukt tunga!!!


Vid 18 tiden idag kom vi hem, jag och mina värdföräldrar efter en helg i Wisconsin. Det har varit en trevligt helg, jag har sovit, shoppat, varit lite barnvakt, gått i mina höga klackar väldigt långt och varit på ett bröllop! Sen jag kom hem har jag packat upp (läs; slängt in allt i garderoben, näääästan) och tagit ett mysigt bad. Japps, jag har ett eget badkar i mitt egna badrum på min egna ovanvåning! Denna helgen har varit lite jobbig också för det är såhär att min värdsyster som inte bor hemma utan i Arizona har en dotter som heter Stella. Japps, precis samma namn som min lillasyster och det har varit väldigt mycket Stella denna helgen, men fel Stella för mig..... dock var "deras" Stella underbart söt och en lugn bebis på 7 månader. Men somsagt, min Stella saknar jag så det gör ont just nu!

Som jag sa innan så tog jag ett bad för att avsluta denna veckan och ladda batterierna inför en ny skolvecka med plugg, träningar/matcher och kompisar. Jag vet att detta kommer bli en lång vecka, men jag ser redan framemot nästa helg för då flyttar jag hem till the Weber's och Sofie (min bff från Norge) för att under 8-9 dagar bo hos dom då min värdfamilj åker till Minnesota för att fiska, I EN HEL VECKA?? måste bli riktigt tråkigt efter ett tag...
Lämnade dock förslaget till dom att dumpa mig på Mall of America, men icke sa nicke! Jaja, imorgon hade jag tänkt ta med min svenska mobil till skolan för att fota lite inne på skolan för min käre fars skull! Då jag inte vet om man får men jag ska göra det bästa av situationen, ska plocka fram min inre paparazzi.

Nu till något helt annat, nämligen Resor. Det är såhär att i dagsläget ser det ut som det blir tre resor för mig inom USA tillsammans med min värdfamilj! Om jag har fattat det rätt kommer vi i höst åka till Minneapolis, Minnesota för att hälsa på min värdbror Kendall och Mall of America (världens största mall), över julen åker vi kanske till San Antonio, Texas och i januari till Phoenix, Arizona. Allt detta är som ni kanske förstår inte spikat men jag hoppas verkligen det blir av!

Dags att krypa till kojs, God natt/God morgon
xoxo
Julia

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej trollet, va kul att läsa om din weekend och dina/era planer framöver :) Om du orkar får du gärna skriva lite mera om bröllopet, var det som ett svenskt el var det helt annorlunda?

Vad söt hon är lilla Stella, ni va så goa tsm på fotot.

Spännande med alla resor som planeras in :-)

Vad kul att du ska bo hos Sofie i en hel vecka, gissar på att det blir mycket skratt och fniss och snack om killar eller ;-)

Träna hårt, plugga på och glöm inte äta mellan varven ;-)

Puss mitt troll <3 <3 <3

2010-09-20 @ 10:29:44
Postat av: Anonym

Ps. du får gärna berätta lite om Mall of America, hur stort e det osv .....

2010-09-20 @ 13:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0