BILDERNA VILL INTE LADDA UPP SIG HÄR... :(

Fortfarande får jag inte upp några bilder här :( Anyway.
Idag har jag gått i skolan, efter skolan gick jag och Autumn och prata med coachen för Volleyboll teamet och på måndag börjar jag träna med dom! YAY! Efteråt åkte vi "hem" till mig och hon hade tagit med sig 4 av sina klänningar som jag kanske ska låna inför Homecoming, alla var jättefina men ska ändå åka till the mall imorgon och se vad det har att erbjuda. :) När jag hade varit hemma ett tag och slappat och duschat åkte vi till the Football game. Själva spelet har jag ingen aning om hur man spelar, förutom tutchdown. Så när mina kompisar klappa, klappade jag med. Tog även lite bilder som ligger nu uppe på min Facebook sida (Julia Rosén) Efter matchen som vannn åkte jag, Caitlin och hennes kusin hem till en tjej som heter Abby och satt runt en öppen eld och grilla marshmellos. Riktigt mysigt, även några från Football teamet som hade spelat anslöt sig till min stora glädje ;) jag lovar, det är bara muskler! Nu ska jag lägga mig och läsa min skvallertidning och äta chips. Vi hörs imorgon och nu är jag även ledig i TRE dagar. Kommer vara inne på skype imorgon vid 10, 17.00 i Sverige så om någon känner för att prata så lägg till mig eller om ni redan har mig, mitt namn är JuliainAmerica.
love julia

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Lycka till med allt i USA! :)

Häftigt att få plugga där.

2010-09-04 @ 07:30:52
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0