Okt. 6, 2010

Idag känner jag mig mycket piggare så imorgon blir det skolan. Det enda är att jag vet att jag har massor att ta igen. Men det är smällar man får ta, är ju bara två dagar och sen är det helg. Och som vanligt har jag massa roligt inplanerat i helgen med härliga vänner. Just nu sitter jag och väntar på att sista tvätten ska bli klar, därefter ska jag titta på det nya NCIS avsnittet. Nu piper tvättmaskinen. Later!

p.s. skicka även iväg ett mail idag (mottagare:hemligt tills vidare) håller tummarna!!!
p.s.2. tack för hjälpen via skype mamma med tvätten! love u


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min lilla tvätterska :-) Du va så duktig det blir MVG i betyg :-)

Skönt att du va piggare oxå och skall till skolan igen. Men glöm inte bort att du FÅR INTE träna. Puss mitt troll <3

2010-10-07 @ 18:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0