VINTERLAND


Min nya jacka! Köpte den lite stor så jag får plats med en tjocktröja under.



Next up på min shoppninglista är ett par såna här skor. Tycker denna modellen av Uggs är mycket finare än den vanliga. I Sverige går dom loss på över 3000 kr. Här kostar dom 200 dollar vilket är ungefär 1700 svenska kronor.

Åkte till mallet en liten vända nu ikväll med Sofie och Carol och shoppade lite. Jag köpte en Halloween kostym, vad det är får ni se imorgon innan festen. Och hör och häpna, jag lyckades även hitta en VINTERJACKA!! 149 dollar gick den på vilket jag tyckte jag var ett bra pris och jackan är av märket The North Face. Nu ska jag bara köpa ett par vintersko också och har redan spanat in ett favoritpar. Sen är jag förhoppningsvis redo för en Iowanisk vinter. haha!

Kommentarer
Postat av: dad

verkligen snygga kläder. Bra att du springer lite och håller kondisen uppe. Vi kan kanske skype i morgon kväll så du får berätta om festen. Puss daddy cool

2010-10-30 @ 19:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0