50 DAGAR SEDAN


06:45 Lyfte detta planet med mig i till Amsterdam, jag var skapligt trött när jag satt där och vänta, ledsen var jag inte men det var nog för att jag fortfarande inte förstod vad jag hade gett mig in på. Lilla blyga Julia som knappt våga räcka upp handen i klassrummet skulle flyga själv till andra sidan jorden, sjukt när jag tänker på det sähär i efterhand.


Mitt resesällskap skänkt utav min lillasyster. Och han/hon sover med mig varje natt här, jag har ersatt min lillasyster med en älg!? Men det är bara att göra det bästa av situationen. <3


Jag började läsa min nyinköpta bok, Egoboostade mig själv lite till varför jag faktiskt gör detta!


Mitt flyg Amsterdam-Minneapolis


Köpte en "lilla menyn" på Burger King när jag landat i Minneapolis, jetlaggad, trött och hungrig.


Denna utsikten hade jag när jag pratade i telefon med Mamma & Pappa.


Lilla planet jag flög till Waterloo med.

Sorry för att det bara blev massor utav flygplansbilder, men nu fick ni veta lite mer om hur det gick till på min resa hit. Och bara för att tillägga gick jag inte vilse en enda gång. Nästa gång jag ska ut och flyga är förhoppningsvis till TEXAS!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej trollet, vad kul att läsa din blogg idag, fortsätt i samma stil så kommer du att få ännu flera läsare :-)

Puss mitt troll sov gott så hörs vi om några timmar igen <3 <3 <3

2010-10-20 @ 07:33:59
Postat av: Anneli

jag fick ett mail som jag trodde var skrappost eftersom den hamnade dar sa jag raderadet det, men sen sa fick jag for mig att det var fran explorius men va inte saker a kunde inte kolla eftersom det var raderat... Var det nagot viktigt? borde jag maila och fraga om att fa det igen?

2010-10-20 @ 16:16:49
Postat av: dad

Stolt över dig!

2010-10-20 @ 18:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0