THIS MADE MY DAY


Detta fick jag av Johanna när hon kom i måndags


Och detta gjorde min dag, DET EFTERLÄNGTADE PAKETET FRÅN PAPPA!


SVENSKT GODIS :D

och anledningen till att allt daim ligger överallt är pga av att påsen var sönder. Paketet har varit på villovägar ett bra tag pga av att min kära pappa glömde skriva Jesup på paketet hehe, men äntligen kom det fram. Fick även en ordbok, en stor en som jag inte kunde ta med när jag flög hit. Och den senaste ELLE tidningen. Härligt. Detta gjorde verkligen min dag då jag har varit hos doktorn, ingen skola och jag fick allergimedicin, hoppas nu det hjälper. Imorgon är det skola och sen tre dagars helg, sköööönt! Och det är nog första gången sen jag kom hit som jag bara har planer för EN av dagarna. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa ELLE. God Natt

after a visit to the doctor today I finally got allergimedicin, we think I'm allergic to the special grass here. Hope this helps. I aslo got a package today from my dad in Sweden. Swedish candy, Swedish-English dictionary and Swedish ELLE magazine. It made my day. Now I'm going to bed and read ELLE. Last day of school this week tomorrow. YEY!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken tur att inte jag oxå skickade godis ;-) Ät och njut men varva det gärna med lite nyttigheter som grönsaker och frukt ;-) Hoppas mitt paket oxå dyker upp snart. Puss mitt hjärta hörs ikväll <3

2010-10-14 @ 13:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0