SISTA SEPTEMBER

Bilderna är från den dagen jag lämna Sverige och min familj (eller Danmark, men whatever!)


Utanför Kastrup halv fem på morgonen! (p.s. då jag steg upp klockan 03.00 på natten var utseende det sista jag tänkte på;)

Jag och lillebror, fler bilder orkar jag inte ladda upp idag. Klockan ringer 05.30 imorgon.

Lång dag idag, varit i skolan från 08.00 och kom inte hem förän 19.30
Direkt efter skolan var det vollyboll matcher hela eftermiddagen och kvällen. Jag spelade inte då jag inte har mått så bra denna veckan, och laget förlora ändå så.. Tråkigt, menmen. Klockan har precis passerat halv tio och imorgon har jag Vollyboll träning kl 06.00 Jag kommer vara dööööd imorgon när klockan ringer, urk!! Men ska bli skönt att kunna åka hem direkt efter skolan. Så jag lär vara hemma vid 15.30. Loggar in på skype så fort jag kommer hem! Nu ska jag äta ett äpple och sen sova. Vi hörs. PUSS !

p.s. idag har jag varit i staterna i EN MÅNAD! plus att det är en månad kvar tills min lillebrors 15-årsdag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0