SUMMER NIGHTS


Min garderob FÖRE!


och EFTER! mitt mål är att fylla hela klädstången med kläder innan jag åker hem!

Ännu en vecka som nu lider mot sitt slut, veckan har varit tuff, jag har varit sjuk och haft en del läxor. Helgen har varit bra med fina vänner och lite plugg. Imorgon kommer Johanna från Sverige hit, ska bli jättekul att få träffa henne. Längtar verkligen! Nu ikväll har jag spelat kort med mina värdförldrar, kändes som att jag spela kort hemma hos mormor och morfar igen, men ändå inte! Saknar dom. LATER

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmm fylla hela garderoben, hur många extra resväskor ska du ha med dig hem :-) Vad bra att du va lite social, spela kort är alltid kul :-) Vad spelade ni för något ? Du får lära dom spela stopp, men då behöver ni ju vara lite fler som spelar.

Puss och kram <3

2010-10-11 @ 09:19:43
Postat av: dad

Garderoben är ju redan fylld till en tredjedel efter drygt en månads vistelse i USA så ditt mål att fylla den lär ju vara klar till jul :) i vart fall om din mamma håller sin överenskommelse och skickar 2500 kr i månaden. Puss min skatt

2010-10-11 @ 11:38:41
Postat av: Mamma

Till "dad" varför skulle jag inte hålla det, det var en rätt onödig kommentar och ffa skriva den här. Om du nu tyckte du skulle va lite lustig så va det jäkligt dålig humor. Sorry Julia men jag kunde inte bara låta denna kommentar passera. Jag blev både ledsen och förbannad. Puss mitt troll älskar dig.

2010-10-11 @ 19:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0