HÖSTEN NÄRMAR SIG


En av mina bilder till Photo-klassen.

Idag har det varit skolan som vanligt, gick hyfsat snabbt. Alltid lika skönt. Efter skolan fick jag skjuts hem och har idag efter skolan varit ute och fotat lite, pluggat och inte städat på mitt rum. Skypade även med mamma och pappa när jag kom hem från skolan. Alltid lika trevligt. Vissa sägs få mer hemlängtan ju mer dom pratar med sina föräldrar eller kompisar. För mig är det tvärt om, visst saknar jag er allihopa. Men på ett sätt känns det lättare efter att vi har skypat. Skönt att jag har den känslan.

Imorgon är det early out day eller nått i skolan, vet inte riktigt vad det heter. Men det betyder att jag slutar kvart över 1!!!! Härligt. Klockan börjar närma sig nio på kvällen här borta så jag tänkte plocka undan lite på mitt rum och sen krypa till sängs och läsa min bok som jag i söndags köpte på Wal-Mart. Det är Miles to Go by Miley Cyrus. Verkar vara en bra bok så vi får se, någon som har läst den? Eller den kanske inte finns i Sverige?
Men innan jag stänger ner tänkte jag lägga upp en inlägg om hur min resa såg ut när jag åkte hit för 50 dagar sedan. Har tatt mig tid att skicka in dom från min mobil till datorn. Later!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken underbar bild, hösten har också sin charm faktiskt ;-)

Jag håller med dig trollet, jag saknar dig jättemycket men det känns alltid mycket lättare när vi skypat en stund, det behöver inte va så länge men bara att få se dig och höra din röst gör att allting blir lättare. Du e ju alltid så glad oxå när vi skypar ;-))) Puss och kram <3 <3 <3

2010-10-20 @ 07:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0