FRÅGOR & SVAR

Kan du berätta lite om hur ni ska fira Halloween?
Jag vet inte så mycket om hur vi ska fira halloween men det blir att vi samlas ett gäng hemma hos Kara. Skrattar, pratar, har kul, kanske spelar nått spel. Men än så vet jag inte. Vet knappt vem som ska dit

Blir det trick or treat?
Nej, det är för småbarn

Har du karvat ngn pumpa?
Nopp

Kan du berätta lite om skolan?
Skolan är inte så jättestor, har cirka 200 elever i High School tror jag. nått mer?

Hur är lärarna?
Dom flesta lärarna är bra, men dock tror min P.E. lärare att vi är i militären eller nått, hans uppvärmingar är döödliga!

Har ni mycket prov?
Än så länge har vi inte haft något direkt stort prov, utan mer quiz. Men vet dock att nästa vecka har vi ett stort test i Biologin.

Får ni prata mycket?
Ja, en del

Hur är din engelska nu?
Den är väldigt bra, folk berömmer mig för den mycket och tror att jag faktiskt är från USA på riktigt. :)

Hur är ungdomarna i USA jämfört med Sverige?
Ungdomarna här är inte så utseendefixerade som hemma i Sverige. Dock bryr dom sig om sitt utseénde väldigt mycket, många tjejer går väldigt sminkade varje dag men sen har dom typ bara joggingkläder på sig.

Vilken kompis gillar du bäst?
Jag skulle formulera frågan som typ "Vilken är din närmaste kompis än så länge?" eller nått, och till det kan jag svara att personen som jag känner mig närmast med är Sofie.

Vad är det för tjej som har hästar? Har hon många, och bor hon långt ifrån dig?
Vet inte så mycket om henne, har bara träffat henne en gång. Hon har tre hästar och hon bor typ en timme bort.

P.S. VAD TYCKER NI OM MIN NYA DESIGN???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0