FRÅGA

Elina: Jag måste fråga alltså! Är USA, som i alla amerikanska filmer?, Upplever du de på samma sätt och ser det likadant ut?, du måsta ta mycket foto på halloween festen och berätta om det verkligen är som i filmerna! :) Love <3
Precis som dom amerikanska filmerna är det väl inte men det klart, man har sina platser i matsalen, alla rusar ut ur klassrummen samtidigt för att på 3 min hinna ta sig till sin nästa lektion. Det är en del drama och saker som hemma bara skulle varit en småsak. Iprincip alla kör bil och footballs killarna tror dom är snyggast på skolan (typ) Jadå, jag ska försöka klicka lite fler bilder i helgen. Har blivit dåligt med det på sista tiden. Och jag kommer berätta ALLT bara för dig Elina. PUSS

(för er som undrar så är det min bästa vän sen typ nollan i skolan som ställde frågan)

Kommentarer
Postat av: Elina

Nawe!!! Vad bra! :) <3 Lyssnar såååå gärna :D!

Men shitt va coolt ändå, du lever typ som i en film på något sätt! Cooolt! hihi :D Love <3

2010-11-01 @ 01:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0