FÖRSTA INSIDE BILDEN FRÅN SKOLAN



YEY, min första bild innifrån skolan. Dock en jättetråkig bild. Bilden tog jagi torsdags när jag var påväg till min Vocal Music (hade en make up lesson då jag missa en när jag var sjuk) så detta var alltså när alla andra hade lektion. Vilket är det enda tillfället man kan ta bilder, har jag några fler bilder på min mobil men klockan är snart halv tio på kvällen här, jag sitter där nere och är social och jag tänker inte gå upp och hämta min mobil. Det är jag för lat för. :)

Idag efter skolan så följde Sofie med mig hem, vi åt choklad, snacka skit, jag var ute och JOGGA en runda (mina ben är döda), jag tog ett bad och vi åt middag och pratade lite om framtida resor m.m. Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar gå upp imorgon. God Natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser amerikanskt ut :-) Har du oxå ett sådant skåp t dina grejor? Vad gör du på Vocal music??

Jogga du tsm med Sofie? Hur känns benen idag? Hoppas vi kan höras ikväll. Puss mitt troll. <3 <3 <3

2010-10-19 @ 15:21:37
Postat av: dad

Skypa ikväll? är uppe till elva svensk tid dvs 4 din tid puss

2010-10-19 @ 20:50:21
Postat av: Anneli

en fråga när jag ändå e inne å kikar på din blogg, du åker med explorius eller hur? har du fått något mail från dom de senaste dagarna?

2010-10-20 @ 03:07:22
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0