OM EXAKT EN VECKA


bild från wisconsin, september 2010 (jag och min värdsysterdotter)

... befinner jag mig i Minneapolis, Minnesota med min fina värdfamilj (ja, jag saknar dom faktiskt lite.. dock ska inte min värdsyster med för hon ska åka hem till sin familj i SD) för att fira Thanksgiving hemma hos min värdbror och hans fru. Dit kommer även min värdsyster (bor i Arizona), hennes man och Stella. Ska bli riktigt trevligt och jag är jättetaggad på att träffa dom. Vi kommer även åka en vända till IKEA!! :D Hoppas dom har pepparkaksdeg, massor av choklad, SKOHORN (människorna har ju inga skohorn här, lagom frusterad jag är varje morgon när jag inte får på mig mina låga converse) julmust och sen säkert massa annat som jag kommer hitta! Dock är det inte säkert om vi denna gången besöker Mall of America (världens största köpcentrum) då det tydligen är smockat med folk på thanksgiving som shoppar julklappar. Men vi kommer nog åka dit en annan gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0