I'M IN MINNESOTA

Framme i Minneapolis hos Kendall (vardbror) och fru Shantell, vi var framme runt fem-tiden. Tog fem timmar att kora upp hit, vagarna var jattehala sa vi korde typ i 60-70 km hela vagen upp hit nastan. Jag sov lite, var skont. Vid sex-tiden akte jag och Kendall for att handla lite mat och sen stanna vi till pa Taco Bell (han betala, jag erbjod mig att betala senare da jag har glomt min planbok med kort och allt hemma!) Iallafall, sen akte alla ivag till Wal Mart och jag var jattetrott sa stanna kvar har och titta pa NCIS pa Tvn och mos for mig sjalv i en jattestor och mysig fotolj! :) Och BTW, huset ar SJUKT fint, jag skojar inte. Tank er ett typiskt amerikanskt kvarte med alla dessa bautahusen, ett sant ar det. Medans dom andra var pa Wal Mart gjorde jag en liten videoinspelning med min mobil, far se om jag kan lagga ut den nar jag kommer hem! Sen har vi spelat kort, druckit varm choklad (inte sa jattegod) och nu ska vi strax ga och lagga oss. Kris, John & Stella landar om tva timmar ungefar (dom flyger in fran Phoenix) Imorgon ar det Thanksgiving och vid fem ska vi borja ata. Ska sova lange imorgon, gora mina traningsovningar och sen far vi se. Och vi aker kanske till Mall of America pa lordag eller sondag iallafall!! Kul, men mindre kul att jag inte har mina pengar med mig (Men jag far lov att lana fran C & D sa far se till att spara alla kvitton. Rakna ut innan hur mycket jag ungefar kan handla for. Far se om jag lyckas halla mig till det oxa. Upsi.. plus att jag maste kopa nya vinterskor oxa, Converse funkar inte speciellt bra har uppe med all sno. Jaja, det dar med pengarna loser sig, for som min vise pappa alltid papekar, ALLT LOSER SIG :) Nu ar det dags for mig att gora mina traningsovningar och ga och lagga mig i "min sang" haha, vi har typ massor av sovsackar och filtar i ett rum pa golvet, men det var antigen det eller en soffa och jag vill kunna har lite privat! Ska ta en bild pa hur den ser ut. Ha det bra hemma i lilla Sverige.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Trollet, vad glad jag blev för din uppdate här ;-) Skönt att resan gick bra. Låter som att du har det jättebra. Ha så kul nu och lär dig nu allt om hur man firar Thanks giving så du kan göra det med oss när du kommer hem ;-) Ta mycket foto oxå, har dom julpyntat än på sina hus i kvarteret där du bor nu ? Hörs snart igen, puss mitt troll älskar dig <3 <3 <3

2010-11-25 @ 08:58:42
Postat av: Tina :)

Hade USA:s stater på geografin och jag kom och tänka på dig, hur är Minneapolis? :) Vi får ta och Skypa någon dag när du är hemma igen, PUSS

2010-11-25 @ 15:21:19
URL: http://tinahansen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0