I AMSTERDAM

"Hejhej!
Sitter just nu på flygplatsen i Amsterdam och väntar för att gå ombord på planet mot Minneapolis, Minnesota. Jag får inte igång något Internet så just nu skriver jag i Word. Nu börjar flygpersonalen komma in och gå mot planet. Det är nu en timme kvar till take off J Det var en aning jobbigt att lämna familjen på Kastrup imorse men vi ses fortare än vi hinner blinka. Nu måste jag nog stänga av datorn igen för jag måste kissa. Eller så väntar jag till boarding för annars kanske någon tar min sittplats. Fast ska ju sitta snart i nio timmar så kanske bara är bra att jag står lite. Har redan träsmak i baken. Haha, nej nu ska jag stänga av. Vi hörs när jag är framme i Jesup. (Visserligen ser ni inte detta förän jag är framme i Jesup och får Internet där) Ha det bra i kalla Sverige så fortsätter jag nu mitt stora äventyr vidare mot Iowa och 30 graders värme!

Love Julia
30 augusti 2010 09:10"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0