FRÅGOR

Kajsa om MIN LEDIGA FREDAG MED SOFIE:
En liten fråga, känns det annorlunda att handla med dollar istället för kr?
Annorlunda kan jag väl inte säga att det känns, men självklart är det lite klurigare, med cent och alla deras småmynt.

alexandra om MIN LEDIGA FREDAG MED SOFIE:
Hej!
Jag funderar på att börja plugga i USA när jag gått ut gymnasiet, och jag undrar om du skulle rekommendera USA eller något annat ställe?
Dock är det ju ett par år kvar, eftersom jag bara är 14, men jag har drömt om det ganska länge nu :)
Eftersom jag är i USA kan jag inte tala för andra länder. Om du menar att du vill åka hit och plugga på College kan jag absolut rekommendera USA, fast kanske inte just Iowa där jag är, om du inte älskar majs och åker, hehe. Men att plugga på College typ i Florida eller Californien hade nog varit häftigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0