FRÅGOR & SVAR

Josefine om ♥ Dag 1 – Presentera mig själv. :
åh måste säga att du verkar vara supersöt!
Ska du fortsätta med hästarna när du kommer hem eller lägga det på hyllan för fler äventyr? :)
åhh, tack så mycket :) Min plan är att återuppta ridningen när jag kommer hem, tävla klart med min fina ponny och hitta en-två storhästar att tävla och satsa lite mer och klättra i klasserna. Min långsiktiga plan är att vinna Young Rider SM (hoppning)

Anonym om ♥ Dag 1 – Presentera mig själv. :
Hur klarar du av vardagen med både häst och skola? :)
Jag förmodar att du menar klarade? Hemma i Sverige? Då jag gick i skolan från 8 till 3 cirka varje dag och hade pendeltid på 1 timme försökte jag vara effektiv, pluggade på tåget/bussen. Gjorde så mycket så möjligt i skolan. När jag kommer hem till Sverige kommer det blir tuffare, men jag längtar. Behöver lite mer utmaningar känns det som! :) OCH ALLT GÅR OM MAN VILL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0