Mina föräldrar

Mina fina föräldrar, vad skulle jag gjort utan dom?

Det finns så mycket jag skulle kunna skriva att jag inte vet var jag ska börja.
När jag och min lillebror var ungefär 10 och 8 år gamla skildes dom.
Det var hemskt för mig, jag var 10 år och det var en konstig känsla, svår att beskriva!
Men nu sju och ½ år senare är jag nöjd med hur allt har "hänt" eller vad man kan säga.
Men tänk om mina föräldrar inte hade skilt sig, då hade jag ALDRIG haft Stella. Min underbara lillasyster
som jag älskar så mycket. Eller min styvmamma Tina, och min styvpappa Gert?
Personer som är en stor del av mitt liv.

Båda mina föräldrar är en stor insperationskälla för mig, oavsett vad det gäller.

Mina föräldrar är helt enkelt dom bästa. Är så svårt att skriva ner vad man känner i ord på en blogg och
att veta att dom är flera tusen mil borta från mig gör ont i hjärtat. Men jag vet att när jag kommer hem kommer jag uppskatta dom så himla mycket mer, att ha mamma där som småplockar efter dig (hihi) och pappa som tjatar om hur viktigt det är med jobb, skola, utbildning.
Även fast mina föräldrar inte är så jättestora fan av hästar vet jag ändå att dom är stolta över mig.
Vad som kommer hända nästa år när jag kommer kommer hem på just den biten får vi se!!
Men hur jag än väljer att göra vet jag att dom kommer stötta mig och finnas där för mig.

JAG ÄLSKAR ER!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilken jättefin dotter Dina föräldrar har och vilken underbar sondotter jag har.

Var rädd om Dig

Stor kram

2010-11-20 @ 09:47:16
Postat av: Mamma

Jag älskar dig mitt troll <3 <3 <3

2010-11-20 @ 14:21:08
Postat av: dad

Love u too. ps inspiration stavas med i och ej med e :)

2010-11-21 @ 11:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0