FINA BILDER FRÅN SAN ANTONIO


Meee, solen värmde härligt men vinden var kall..

Riverwalk, San Antonio, Texas

Julgranen

Stella

Jag och Carol framför the Alamo

Nu har jag laddat in alla 308 bilder från kameran. Håller just nu på att ladda upp 177 av dom på facebook. Slängde upp lite favoritbilder här på bloggen. Tänkte skriva mer detaljerat inlägg om vad vi har gjort och platser vi har besökt. Ska försöka fixa det imorgon för imorgon är det en lugn dag. Jag ska börja packa ihop mina saker, busa med Stella och umgås med allihopa. Imorgonkväll flyger John, Kris och Stella hem till Phoenix och på tisdagmorgon kör jag, Dennis och Carol hem till Iowa. Nu ska jag krypa i sängs och titta på älskade underbara NCIS.

ttyl
julia

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka härliga bilder hjärtat :-) Igår när vi hade skypat så googla jag på San Antonio och såg då en massa härliga bilder från Riwerwalk och tänkte då messa dig att ni måste åka dit för att där såg så vackert ut, och så ser jag idag att Du hade varit där :-) Det måste ha varit en upplevelse liksom cowboy-byn och allt annat du sett, bilderna på fb var jättefina och Stella e ju bara så sötttttt precis som du mitt troll <3 <3 <3

2010-12-27 @ 16:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0