UNG & BORTSKÄMD

Idag när jag kom hem från skolan hade det kommit ännu ett paket med saker till mig från Sverige. Denna gången från pappa. Har alldeles för snälla föräldrar. Känner mig alltid lika dum när dom skickar massa saker och jag inte ger någonting tillbaka. :(

Ikväll ska jag, Denny, Carol och Morgan på UNI Basketball game. Vi åker ungefär 5.30. Just nu sitter jag och tittar på NCIS, säsong sju som jag köpte för några veckor sedan. Ska försöka få upp lite fler bilder idag eller så lägger jag upp dom på facebook istället. PUSS

Kommentarer
Postat av: kerFarmor

Nog ger Du saker tillbaka. Vi får via Dig veta hur det är att leva i Amerika. Och när "alla" i Din familj blir gamla får Du "ge" tillbaka med Din omsorg och hjälp. Tror jag.

Var rädd om Dig

Stor kram

2010-12-01 @ 23:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0