STUDY HALL

Gillade du halsduken ???
Halsduken ar perfekt, alldeles alldeles underbar :)

Hur passade tröjan? 
Jattebra, akter kanske upp lite ibland men annars bra !

Tyckte du att den va stickig och kliig?
NEJ! :))

Hur hade känguruna klarat sig ?
Haha, lagom bra tror jag, ska visa bild.

Varför tog du ingen bild på hela innehållet som du brukar göra ;-)
For jag var jattekissig och sen fick jag brottom, ska gora det idag nar jag kommer hem

Är wrestling = brottning ???
YES (vilket betyder ja)

fragorna ar fran min lilla mamma :) love u <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha tack för svaren ;-) Har du tid så kolla mitt inlägg på fb till dig ;-) Hörs på skype vid 22.30 tiden, min tid alltså. <3 <3 <3

2010-12-10 @ 19:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0