PAPPA


Jag och pappa fem på morgonen 30 augusti 2010


Haha, sitter och tittar på NCIS, är bara jag och hundarna hemma, skööönt. Aarikka ligger sidan om mig och sover och snarkar..
Är så himla glad att det är fredag imorgon, sen är det bara två hela veckor kvar av skolan innan vi går på Christmas break. Imorgon kommer jag förmodligen gå på basketmatchen som är away, både tjejerna och killarna spelar. Sen på lördag är det dags för Hockey! Nu ska jag fortsätta titta på NCIS och därefter ska jag hoppa i säng och läsa Elsas Värld.

Vill passa på att skicka en liten hälsning till min pappa idag, imorgon åker han till Berlin över helgen med sin fru. Ha det jättemysigt och jag hoppas vi kan skypa i helgen. Och TACK för allting! Verkligen allt, jag menar det. I LOVE YOU DAD ! <3 Mamma, du är oxå bäst! <3 love you toooo


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snacka om pappas flicka ;-)



Älskar dig med <3

2010-12-03 @ 11:06:26
Postat av: Anonym

Merci mon chou

2010-12-06 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0