MY DAY


SUPERDUPEREXCITED-TJEJ ÖVER ATT ÅKA TILL TEXAS på tisdag!!!!

SUPERDUPERPISSESUR-TJEJ över att behöva skriva prov imorgon...


Idag sov jag till halv 12 ungefär, gick sedan ner och åt frukost, satte igång en maskin tvätt och skypa med mamma. Fick "vara med" och klä julgranen. Eftersom jag var hemma själv i princip hela dagen tog jag det bara lugnt och titta lite på TV samtidigt som jag höll på med tvätten. Pratade även med pappa och jonna lite. När tvätten var klar städa jag och damsuga mitt rum. Till middag åt vi Dennis hemlagade omelett, riktigt god. Efter middagen städa jag badrummet och nu sitter jag här. Tror ni jag är klar? Nej, måste hoppa in i duschen och plugga till mitt biologi test som jag har imorgon. Men vet ni vad? PÅ TISDAG DRAR JAG TILL SAN ANTONIO, TEXAS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0