MY DAY 100

Måste bara berätta om en löjlig, typisk amerikansk grej som hände imorse.
Jag och Morgan körde till Kwik Star och köpte varm choklad innan skolan, vi var stressade då Morgan kom ut ur duschen 7:45, en halvtimme innan skolan börjar och då skulle hon fixa sig och massa sånt och vi hade bestämt kvällen innan att vi skulle till Kwik Star, iallafall. Klockan åtta lämnar vi huset, en kvart på oss. Skyndar oss bort till Kwik Star, handlar snabbt och kör galet snabbt mot skolan. Sprang in genom dörrarna och 8:15 går jag in i klassrummet, vilket betyder att jag var i tid och som hela klassen intyga då läraren sa att jag behövde gå till the office och hämta ett hall pass efter som jag var "sen". Jaja, muttrandes gick jag till the office.

Hur typiskt är inte detta USA? Nån annan som känner igen sig?

Men jag fick iallafall min varm choklad och god var den.

Skolan sluta idag 1:15, vi hade early out. GÖTT!
Sofie hängde med mig hem och hjälpte mig med Creative Writing. Nu ska jag bara finslipa det lite och lämna in det till läraren imorgon (SOM FÖRÖVRIGT ÄR SÄMST I VÄRLDEN PÅ ATT INFORMERA!!!)

Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter plugga, sen ska jag sova för jag är så himla trött. Vet inte var det är, fast misstänker att det är på grund av att jag inte rör på mig så mycket som jag gjorde innan och äter sämre mat. Även fast jag får hemlagat nästan varje dag blir det ändå inte samma då min kropp är van vid den svenska maten. Förhoppningsvis piggnar jag till snart igen. För om mindre än TVÅ veckor är jag i TEXAS! wihhhhooooo!

xoxo
julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0