KLONA?

   
4 september 2010 (fyra hela dagar i USA)              17 december 2010 (109 dagar i USA)

Ser ni så mycket man kan förändras på nästan 15 veckor? Rätt så kul att ha och jämföra, tänk när jag kan jämföra den till sommaren... Är så glad över att jag är här, jag känner verkligen hur mycket jag växer av detta (både på längen, bredden och i huduvet, alla dock inte lika uppskattade) Mitt år i USA är något som jag kommer kunna bära med mig hela livet och hur häftigt kommer det inte vara när jag är 40+ med förhoppningsvis barn och man och hela köret och titta tillbaka på detta. Lixom att säga till sina barn "titta så tuff och modig er mamma var när hon var i tonåren"

Jag vill att ni ska veta hemma i Sverige att jag verkligen tar vara på min tid här, visst längtar jag hem, men samtidigt fasar jag för den dagen då jag kommer behöva lämna mitt liv och mitt hem här. För att sammanfatta det så kommer 2 juni 2011 vara den värsta dagen och 3 juni 2011 den bästa dagen!

Kommentarer
Postat av: Stolt pappa

Du har verkligen utvecklats precis som jag hoppades. Och du har blivit så bra på att skriva du kanske skulle bli journalist? Mkt stolt över dig. Love u

2010-12-18 @ 09:20:14
Postat av: Jonna

Du är lika söt på båda bilderna, men på den första ser du lite avvaktande ut och det är ju inte så konstigt när du endast hade varit i USA i fyra dagar och dessutom kanske var lite jet-laggad. Sen har du ju blivit fyra månader äldre på det andra fotot. Snygg är du i alla fall! :) Kram från faster

2010-12-18 @ 10:41:56
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/
Postat av: Mamma

Supersnygga och fina Julia, jag e världens stoltaste mamma :-D

Du skriver så fint trollet och man ser en stor skillnad på bilderna, dina ögon är mer självsäkra och ser otroligt glada ut. Njut av julen i Texas oxå och ta mycket bilder, även på hela resan dit. Puss och kram <3 <3 <3

2010-12-18 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0