"JAG KOMMER INTE HEM IGEN TILL JUL"

Idag har jag: gått i skolan, skypat med mamma och druckit varm choklad. Imorgon ska jag: gå till skolan och på kvällen kanske tjejernas basketmatch. Humör just nu: trött, glad, nervös. Stjärntecken: oxe. Väder: världens vackraste snö! Bästa egenskap: Har ingen. haha! Sämsta egenskap: går alltid och lägger mig för sent. Favoritmånad: juli. Tv eller film: Film. Bok eller tidning: beror på. Bar eller nattklubb: har ikke varit på något av det, men tror ändå nattklubb. Arbete eller skola: arbete. Morgon eller kväll: kväll. Klädsel just nu: hjärttofflor, mjukisbyxor o hoddie. Sällskapsspel eller tvspel: TV. Kramas eller pussas: krama. länge.  Promenad eller bio:  promenad till bion. Öl eller vin: örk, inget av det. Godis eller snacks: snacks!  Byxor eller kjol: byxkjol?. Senast sedda film: Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Barn: 1 eller 2 kanske. Djur: har katt o häst i sverige och hund i usa. Stamgäster på din blogg: tror det Förhållande eller singel: förhållande. Fotboll eller hockey: HOCKEY!. Kärlek eller vänskap: Både och.Glasögon eller linser: glasögon är coolt. Storstad eller småstad: Storstad. Stökigt eller städat: städat. Restaurang eller hemlagat: restaurang. Jacka eller kappa: Jacka. Hus eller lägenhet: hus att bo i med familjen när man är "liten" lägenhet när jag flyttar hemifrån Brun eller blek: Brun. Favoritbutik: pacsun, victoria secrets, H&M, Favoritnöje: Umgås, se på film, sova, äta o sova lite till Händer eller fötter: "Jag har båda delarna."

Kommentarer
Postat av: dad

Men nästa jul är du hemma :)

2010-12-07 @ 14:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0