"JAG KOMMER HEM IGEN TILL JUL"




inside my american house


Dagens vill ha: min familj och vinterskor
Dagens saknad: min ponny och småsyskon
Dagens låt: Peter Jöback - Jag kommer hem igen till jul
Dagens tråkigaste: Tvätt, städa, plugget och f-u-c-k-i-n-g 11 minus grader!!!!
Dagens finaste: skype med mamma o pappa och en fin vän som kom på besök
Dagens drog: spotify och skype
Dagens längtan: jullovet (TEXAS) nyår och 3 juni - 11
Dagens smarrigaste: kall mjölk och carols chocolate chip cookies
Dagens hälsning: "Mindre än 6 månader kvar nu Sverige, snart ses vi!! <3"
Dagens internetklipp: ------

nu ska jag skriva klart min intervju frågor till Life Skills imorgon, förra veckan fråga läraren mig "Julia, are you ready for your interview, and guess what I said? hehehhhehehe"

xoxo

Kommentarer
Postat av: dad

men det är bara fem månader tills vi kommer och besöker dig! puss m skatt love u

2010-12-06 @ 06:58:40
Postat av: dad

innan kunde man se vem som varit inne på din blogg men inte längre har du tagit bort den funktionen eller. Hur nånga besök har du per dag. Puss love u

2010-12-06 @ 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0