EXPLORIUS

Sitter i skolan just nu, kanner mig helt seg i huvudet och trott i kroppen. Har fortfarande varldens forskylning men den gar val over snart hoppas jag. Igar efter skolan foljde Sofie med mig hem och hon hjalpte mig med Creative Writing, pa fredag har jag finals (stora test pa allt vi har gjort hela terminen typ) i Foods och pa mandag i Biologi. Gissa vad jag ska gora resten av veckan innan jag aker till Texas?

Ville aven passa pa att lamna en liten eloge (sager man sa) till EXPLORIUS. Aven att jag missade deras soft-landing camp ar jag anda glad att jag har dom som organisation, trevligare manniskor far man leta efter. Tvekar du pa vem du vill aka med? Valj Explorius!!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0