101




Torsdag i staterna, dag 101! Om 35 dagar har halva tiden gått. Känns ärligt talat helt jävla sjukt. Jaja, hemma från skolan vid halv fyra idag. Skypade en halvtimme med pappa och just nu dricker jag varm choklad och tittar på Disney Channel, hehehe. När jag kom från skolan så såg jag att jag hade fått paket, det var mitt efterlängtande paket från mamma som innehöll tröjan som hon sticka till mig (på bilden ovan) en halsduk, kängru figurer från Tyskland av mormor och morfar, mitt linsskydd till min kamera, ett ljus, ett som räknar ner till julafton och sen choklad från min fina Cherie <3

Om1 ½ timme kommer Sofie och hennes värdfamilj och hämtar mig för vi ska på wrestling meetet som är ikväll på skolan. Blir mitt första, ska bli kul :) Nu är det dags att plugga lite till. Vi ses om sex månader!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0