-

Dagen började med att jag drog mig ur sängen vid halv elva (ja, den var jääääättteskön så det var svårt). Gick när och åt frukost samtidigt som jag skypa med Pappa, Tina och Stella. Vid halv 12 körde jag, Morgan och Brady (Morgans b-friend) och hämta Sofie och sen bar det av till Waterloo. Mycket bilar och folk men jag fick köpt presenterna som jag behövde, köpte en liten nalle i pyjamas till deras barnbarn Stella, ett doftljus till D & C och en fiskvinhållare (mina värdföräldrar gillar att fiska och dom älskar vin) Tror ni det räcker?
Ikväll var jag på Basketball game med Morgan för att heja fram killarna som spelade hemma och VI VANN! Sjukt spännande match.

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska sova. Imorgon är det städning, plugg och tvättning på schemat. WIHO!! (hoppas ni förstod ironin i det hela)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en härlig lördag, vår var ungefär likadan och idag blir det tvätt och städning här med samt en massa skidor på tv :D

Presenterna låter jättebra trollet och det räcker absolut, det är tanken som räknas. Vill gärna se det där "fiskvinstället" .... Köpte du något till dig själv ? Eller sparar du dig till Texas :-) Hoppas vi hinner höras på skype idag <3 <3 <3

2010-12-19 @ 09:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0