VEM ÄR JAG?



Nu har jag suttit och fixat med designen några timmar och då detta inte är något som jag egentligen kan så är jag nöjd. Har dock lite småändringar kvar.

Vem är jag?
Mitt namn är då somsagt Julia och jag är 17 år. Jag är en av dom lyckliga få som har fått möjligheten att studera ett år utomlands och för mig väntar ett år i USA. Var vet jag inte än då jag ivrigt väntar på min placering och att Explorius ska ringa som jag åker med. Bor i Skåne, utanför Helsingborg och har hästar som fritidsintresse och min stora passion i livet. Fast just nu är jag inte jättepigg på att åka då det ösregnar utanför mitt fönster...

Nu ska jag hoppa i ridkläderna och gummistövlarna och åka till stallet. Vi hörs ikväll, PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0