THE NAME OF THE GAME

hm, vad gör jag om dagarna när alla andra har börjat skolan?
vi kan ta idag som exempel, jag vaknar tidigt på morgonen på grund av att min mamma och lillebror lämnar huset vid halv åtta och speciellt tysta är dom inte (vet att mamma kommer läsa detta, love you) Efter det kan jag då inte somna om, jag sätter igång några avsnitt NCIS men tröttnar snabbt och här sitter jag nu och lyssnar på ABBA. Fundera innan att gå till affären men det blåser, städa mitt rum är jag för lat för plus att jag måste vila upp mig till min hoppträning ikväll :) Tror jag ska jobba lite mer med min bloggdesign, yes vi hörs senare people!  

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Hej julia! åh jag förstår att du är avundsjuk på alla som fått, för det har jag också varit länge innan jag äntligen fick min placerning...Men det löser sig ju snart, det är ju inte så långt kvar till 7 september heller! De ringde en vecka och två dagar innan den kommande avresan och typ på morgonen/förmiddagen 10 eller 11 var nog klockan!:) Och javisst kan vi länka!:)

2010-08-24 @ 15:57:17
URL: http://evelinawelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0