FRÅGA

Nicole:
Hejsan! Jg älsar att läsa utbytesstudenters bloggar då jag själv vill åka på utbytesår :) Men jag har en fråga.. Har du inte blivit placerad än? För du åker väl snart? Eller har du kanske valt att åka på vårterminen ? Förlåt om du redan har svarat på de här frågorna innan, jag är bara lite nyfiken :) Lycka till i USA!!


Svar: Hej, va kul att du gilla min blogg och jag tycker absolut du ska åka! Svar på din fråga, Nej jag har inte blivit placerad än, och ja, jag ska åka nu i augusti förhoppningsvis. Som du ser har jag en nedräkning på min blogg och det är då Explorius (organisationen jag åker med) har sitt sista avresedatum. Så det ända jag vet är att jag åker inom 19 dagar. Tack så mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0