FLYGTIDER

Somsagt, på måndag åker jag. Med väldigt kort varsel men det känns ändå jättebra. Jag kommer tyvärr att missa New York campet som Explorius anordnar, men vi har fått pengarna tillbaka och jag kommer till New York en annan gång. Jag kommer alltså flyga själv, vilket jag är nervös över, dock har jag flygit massor utav gånger innan, men aldrig själv.
Mina flygtider ser ut såhär:

Måndag 30 augusti 2010
06:45 Köpenhamn - 08:10 Amsterdam
10:20 Amsterdam - 12:25 Minneapolis
15:20 Minneapolis - 16:36 Waterloo

Allt har jag skivit i lokal tid, vilket betyder att när jag landar i Minneapolis är klockan egentligen 19:25 i Sverige och när jag är framme i Waterloo är klockan 23:36 i Sverige. I Amsterdam har jag två timmar på mig, känns bra. Sen i Minneapolis har jag tre timmar men där måste jag dessutom checka ut mitt bagage och tulla om det igen eftersom det är första stoppet i USA och jag ska vidare. Känns som jag skriver väldigt detaljerat men mycket av detta är för mig själv också. :) LATER!

p.s. jag hade besöksrekord idag också, över 70 unika! Jättekul, d.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0